crazy weekend!

hej!

Helgen har varit fullladdad så jag har inte hunnit skriva! Men här kommer en ordentlig uppdatering!

I fredags kom Hanna ner från Linköping och Jessica ner från Jönköping. Jag mötte upp Hanna på stationen och sen träffade vi Stina och Jessica och begav oss till Madde för att äta taco. Emma och Christine var redan där. Christine har varit ute o rest i typ två år så det var riktigt skoj att träffa henne med! Jocke som oxå var i Grenoble och som nu bor i Linköping kom senare med tre kompisar. Vi åt och festade och hade riktigt riktigt skoj! Vid nåt tillfälle stod hela förfesten och shakade i vardagsrummet! skoj skoj! Efter ett tag gick vi ner på Myntha och tog ett glas och sen åkte vi hem o la oss!


Hanna och Jocke!


Me!!


Shake it, shake it!

Har varit väldigt dålig på att fotta i helgen :(

Fia skulle ju egentligen vara hos Anna, men det hade inte fungerat då Fias lekinviter stressat upp hennes hundar.. inte lätt när de är så små och olika raser leker ju så olika. Så på lördag körde vi först och hämtade henne och sen ut på en lite roadtrip i Skåne. Vädret var inte precis på vår sida, men vi fick visat tjejerna Västra hamnen i malmö, Smyge (där jag lämnade av Fia till mamma och pappa) och Ystad. Tyvärr va allt st'ängt i Ystad, men husen och smågatorna är ju så mysigt. Vi handlade på vägen hem och sen var det bara o hoppa in i dushen och förbereda kvällen.

Det blev sushi hos Stina som smakade helt utsökt! :) Sedan lite party och begav oss in till Malmö. Första hållplats var lilla torg och sedan gick vi till Etage. Riktigt bra musik och massa roligt folk! Vid tre tog jag och hanna en taxi hem och stupade i säng!

Igår efter att ha lämnat hanna på stationen körde jag till Smyge för att hämta Fia. Linda, MArtin och Ella va där så jag fick busa lite med lillskrutten! Hon är så underbar!!! Körde sedan vidare till Bina och vi lagade lasagne och kollade lite på TV. Sedan begav jag mig till Lund igen!

Så ja, det var min helg!
Idag är det ingen skola, men behöver plugga hemma! Ikväll blir det träning men mest ska jag vila upp mig från helgen :P

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!

Nu är det vår! Jag har tagit första fästingen på katterna. Men Sone säger att det blir frost i natt - glädjedödare :)

Kramisar

Ann

2010-04-19 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0