Fix färdigt!

Hej!

Nu ska jag snart bege mig till jojo för att göra mig iordning för balen! Det ska bli så himla skoj! Först blir det middag på grand sen blir det nog en mellanfest hos Henke innan vi beger oss till AF-borgen! Alla jag känner i Lund ska på balen eller har något annat planerat så jag hade lite problem med vad jag skulle göra med Fia. Det fixade sig till slut genom att jag inte gick på valpkursen idag och lämnade Fia hos Anna och Frasse. Eller lämnade och lämnade rätt vad det var så stod de utanför dörren i Smyge och ville ha Fia! :) Tack så hemskt mycket för hjälpen!!!

Igår när jag kom till Smyge var Ella där. Hon är så himla go och glad och mysig!! Världens bästa bebis!! Jag körde en runda till Viresta och grattade Ulrika och sen körde jag hem och åt i Smyge!


Mamma och Ella!



Ella springer som bara den nu!


Pappa har äntligen fått någon att spela fotboll med :)

Idag kom Annette och fikade med oss. Jag hade bakat scones! Vi hade en mysig förmiddag med massa snack och kaffe. Nu ska hon ut o fara igen och flyttar tillbaka till USA om två veckor!



Fika i uterummet!


Fia njuter av solen i trädgården!

Då får vi se om jag hittar en prins ikväll! Jag har ju inga glasskor, men jag tänkte slänga av mig skorna innan jag går hem.. storlek 39 är väl inte så vanligt så de kan ju bara passa mig?! haha nä jag ska ha riktigt skoj ikväll!

Trevlig helg!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0