Min konstnärliga sida! :P

Hej!

Jag har länge velat måla en egen tavla. Så efterhand som jag hittat har jag köpt canvasdukar, färg och annat skoj. Penslar hade jag sedan innan. Igår tog jag fram alltihop och började vara kreativ! Somm alltid är man ju självkritisk, så det är inga tavlor som jag skulle ge bort eller så, men för mig betyder dem ändå något. Jag gillar speciellt den i mitteln som är full med fina "pepp" ord!



Idag var jag hos Emma och åt korv Stroganoff! Gott som vanligt! :) Och alltid lika skoj o träffa min lilla emmsi! Ikväll har det varit valpkurs igen och Fia var som vanligt superduktig!! En av instruktörerna berömmer henne (eller mig ;)) hela tiden! Så roligt att höra!

Imorgon ska jag köpa eftersläppsbiljetter till Malmö Nations vårbal som är på lördag! Pratade precis med Jojo så jag ska följa med henne och hennes "gäng" till Grand först så vi har middag där! Ska bli skoj! Under alla mina år i Lund har jag aldrig gått på en bal. De har alltid legat precis innan en tenta eller något annat dumt! Men det får bli ändring på det nu! :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: emma

hejja!!! Vad roligt att du ska gå på balen=) Tavlorna blev jättefina!!!

Tack för igår

puss

2010-04-07 @ 09:18:00
Postat av: Ann

Hej!



Tavlorna blev jättefina. Va du kan.

Kramisar

Ann

2010-04-07 @ 11:01:13
Postat av: Marie

Jättefina tavlor! Min favorit är också den i mitten :) kram

2010-04-07 @ 11:19:55
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0