Smyge nästa!

Hej hej!

Nu ska jag snart bege mig till Smyge! Har haft föreläsning nu och ska bara packa ihop mig lite! Ikväll blir det lite firande av Ulrika eftersom jag inte kan komma på hennes kalas imorgon. Tänkte även passa på att bada Fia och bilen när jag är i Smyge. Förhoppningsvis får jag träffa min Bina med! :)

Anledningen att jag ska till Smyge är egentligen att jag ska hämta min balklänning. Har ju både den från studentbalen i trean och tärnklänningen från syster Lindas klänning. Jag skulle vilja ha den gula, men är ganska tveksam att jag kommer i den :S Det finns till och med risk att jag inte kommer i tärnklänning! usch usch,, får ta tag i det där :P

Imorgon ska jag träffa Anette och Elin på förmiddagen -alltid liak skoj och det var längesen nu!! Sen bär det av till Lund igen och då är det stadsvandring med valpkursen!
Här kommer en bild på fisen. Slokande öron för det var inte alls skoj att sitta en bit bort när hon bara ville kela! :)


Kramar

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ändrade planer för min del... Jag ska jobba frukost imorgon så jag måste oxå ut till smyge och låna bilen... Så om vi inte ses där kan du ju komma in till mig.

Ja men vi hörs av under dagen. jag tänkte även hinna gå och sola ikväll. För det va inte igår och imorgon ska jag ju inte ha svart så då vill jag inte att det ska se ut som någon spytt mjölk över mig. Du kanske vill me i med du ska på bal!!!

Glassko????

2010-04-09 @ 13:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0