tonight, tonight!!

Ser jag verkligen fram emot! Jag ska följa med Bina på en fest och förhoppningsvis lyckas jag övertala henne att vi ska ut! Det är alltid så roligt att gå ut i Trelleborg när man inte gjort det på länge. Så kul att träffa allt folk! Dock är det 18 som åldersgräns, men vi är ju bara 19 eller hur va det bina?? :P


Så här ser jag ut ikväll! :)

Innan idag har jag varit i Viresta. Jag red lite på Bellen för att Ann skulle kunna sätta igång henne sen. Första gången man sitter upp på Bellen vet man aldrig riktigt hur det går, så därför får jag börja! ;) Jag är väl lite tuffare än Ann, men sen är hon duktigare på att rida, så vi kompletterar varandra bra! :) Anna red sedan med ett stort leende på läpparna, medan Bellen gick fint och avslappnat och lyssnade i varje steg! Så fin häst!!

Trevlig lördag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0