Trevlig helg!

hej hej!

Igår kokade jag och Stina varm oboy för att sedan cykla ner till AF-borgen och stå i kö för biljetter till karnevalen. Stod ca 2,5 timme och när vi kom ut var vi ändå ganska glada att vi kom så tidigt som vi gjorde för OJ vad kön var lång då! Fick tag i 4 spexbiljetter till fredagen kl 20.00 (nån som vill gå?) två biljetter till dansen på lördag, ett entréband, och 4 biljetter till barnevalen på söndag. Det ska bli skoj! får se om det  blir mer sen..

Kvällen bestod sedan av thai mat och fiömmys hos Jojo och söndagförmiddags spenderades även med henne på center syd! eller ja.. vi körde först dit bara för att se att de inte öppnade förrän en timme senare.. körde hem till mig och jag städade lite och sen körde vi tillbaka! Fick fyndat lite på rea och köpte tre par skor på skopunkten! me like!

Ikväll har jag varit hos Anna och grillat. Riktigt mysigt och gott! Roligt gäng med riktigt goa tjejer!! TACK!!!




Nu ska jag plögga lite innan det hålls kväll!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0