Underbara väder!!

hej hej!

Idag var jag först på skolan och hämtade ut hemtentan från Besken. Var där en timme för tidigt, men gick direkt efter jag fått tentan. Hem och träna och sen hem till Fia och ut o la oss i solen! Fick ta koppel på Fia för annars var där mycket annat skoj hon ville göra istället för o ligga på en filt med mig! T.ex var det några som spelade fotboll och Fia tyckte det var jättetaskigt att inte hon fick va med!

Nu ikväll har jag varit hos Anna Sjöberg och busat med hennes hundar. Anna ska passa Fia i helgen så vi tyckte det skulle va bäst om hundarna träffats innan. Anna och Olle har två hundar, Nora -blandning mellan jack russel och chiuaua och Alice -blanding mellan pekignese och Schitsu tror jag :) Anna ska passa dem i helgen eftersom vi det kommer ner kompisar från Linköping och Jönköping som vi pluggade med i Frankrike. Och eftersom vi kommer vara ute o fara hit och dit kändes det bäst om någon kunde passa henne. Tur man har underbara vänner och familj!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0