hallen..

hej hej!

vi börjar med det minsta rummet, hallen, som jag egentligen inte tänkt så mycket på mer än dess funktion. eftersom jag har bott i en nästan likadan lägenhet, fast en fyra, så vet jag ungefär hur det ser ut och hur stort det är. Fia kommer att ha sin säng i hallen, så hon får begränsat utrymme när hon är ensam hemma och eventuellt på nätterna (får se om jag kan sova utan henne ;)) Hon har fått en rosa matta som ska ligga i ena hörnet. I garderoben ska alla hennes grejer vara, mat o annat. På en vägg kommer det hänga en spegel och här vill jag nog göra något skoj.. men vet inte vad... som sagt hallen var inte så rolig att berätta om.. men de andra rummen har jag funderat mer på! :)

Idag har jag jobbat igen. Jag hade en del att göra i förmiddags och en bit in på eftermiddagen, att ta igen från förra veckan när jag var sjuk. Men när jag hade betat av det kunde jag i lugn och ro börja avsluta mina projekt. Det är ju sista veckan nu!

Nu ska jag snart köra till Viresta för att hälsa på och hämta mina ridgrejer. Tisdag, onsdag och fredag ska jag nämligen gå en hoppkurs! ska bli skoj! :)

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0