BAAAAAL!!

Hej hej!

Igår var jag och Bina på BAL! prinsessor för en kväll! Efter att ha gjort oss vackra körde Andreas ner oss till AF-borgen. Där väntade en trerätters middag bestående av:

* Brantevikssill på mörkt rågbröd med gräddfil, rödlök och gräslök
* Vildsvinsfilé med murkelsås, bakad rödlök, bönor och sockerärter
* Chokladfondant med apelsinmarinerade bär

Mycket gott alltihop! Under middagen underhölls vi av diverse tal och spex. Supertrevligt!

Vid efterrätten började jag dock må riktigt dåligt (NEJ, jag var inte full!) Men mådde illa, svettades och var helt darrig. Försökte ta frisk lugt och dricka vatten, men ingen hjälpte.. Vet inte om det var att klänningen var lite för liten :S så jag hade svårt att andas.. men jag kunde ju ändå ha den i mer än sex timmar? Andreas hämtade oss och jag deckade nästan direkt! Imorse mådde jag i alla fall bättre!

Hur som helst är jag nöjd med kvällen! Här kommer några bilder!

 

och ja.. jag har hittat min drömprins -han kom och räddade mig från AF-borgen i en volvo V50! :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0