Ibland blir det inte som man tänkt sig...

... och så ändrar man planerna.. ock så blir det inte som man tänkt sig ändå! Idag skulle jag ju jobba, till ella och till Bina vilket skulle betyda att jag var hemma i Lund vid 8 och hade då varit tvungen o sätta mig o läsa inför seminariumet imorgon.

Fick sluta tidgare för där inte var mer för mig o göra, så jag åkte hem till Elin o Anders, fast ingen av dem är hemma.. Kanon tänkte jag då hinner jag läsa då! meeen hade inte plugg-grejerna med mig och i detta högteknologiska samhälle har lärarna inte lagt upp uppgiften på hemsida.. ganska dumt tycker jag... så-nu sitter jag här.. Hoppas på att få svar av kursare snart annars blir det till o läsa ikväll ändå!

kram

Kommentarer
Postat av: Ann

Fia hade det bra hos oss i alla fall.

:-)

Ann

2010-12-09 @ 09:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0