mer snööö!!

Hej hej!

Vaknade upp imorse och insåg att kommit mer snö! mycket meeer snö! och meeer skulle det bli!

Tog mig i allafall till stallet. Känns somd et var längesedan nu! Tog ut lilla hästern i ridhuset och han kändesmjuk och fin. (Gissar att en viss ägare jobbat igenom honom lite?! :)) hihi han var himla fin i alla fall! Fixade klart i stallet och begav mig hem igen! Det var ändå helt ok att köra -man får ju ta det lugnt o så bara!

När jag kom hem vilade jag en stund och sedan prackade jag på mig termobyxor och täckjacka och gick ut med hundarna. Vi sprang och lekte på fältet, pulserade runt i snön och hade riktigt trevligt! bushundar!

Andreas är på julbord med jobbet ikväll, så jag är själv med hundarna!

ha det så bra!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0