vilken morgon!

God morgon allesammans!

Morgonen började lite otippat. Igår krävde Andreas att jag skulle ta hans bil då jag ska köra till Smyge och därmed att han skulle ta min bil. Jag vaknar sällan när Andreas säger hejdå på morgonen men vid sju kom han i alla fall tillbaka. Då var min bil död! Den hade startat med varvat till 4000 och när A skulle starta om den ville den inte mer! Det är för kallt för lilla Oyne! Han hade i alla fall fått putta den ett par hundra meter bort från oss och kom alltså hem igen och bad följa med! Yrvaken som jag var fattade jag inte mycket, men klädde i alla fall på mig och så tog vi hans bil bort till min bil. Efter lite klydd så startade oyne med hjälp av startkablar.

Min kommentar var:
-Varför ringde du inte, så slapp du gå hem? jag kunde ju kört och mött upp dig
-Jag ringde... två gånger..
-jaha.. oj..

Haha jag sover så himla djupt! inte så bra alltid... vaknar inte ens av en jordbävning :S

I alla fall fortlöpte morgonen som den skulle -Andreas tog min bil till jobb och jag körde hem hans. Nu sitter jag och äter frukost och ska bege mig till Smyge om en stund för att träffa Micki och hundarna!

Kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj,oj Stackars Andreas som träffat en sådan "sjusovare". Du får väl bjuda på något riktigt gott ikväll som kompensation.

kram

2010-12-22 @ 09:09:00
Postat av: Bina

Eller när brandlarmet går på en båt mitt i natten...

2010-12-22 @ 17:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0