6 dagar kvar...

nu har nedräkningen börjat på riktigt!! Idag fick jag ett mail om att filten kommit fram och så skickade han med en matlista med lite råd och tips!

Idag skulle jag egentligen lunchat med jimmy eftersom jag har fått post till honom, men han fick annat ivägen så jag gick o satte mig på graffitti med en bakad potatis och mina lagböcker! Efter en stund mötte jag upp Stina för att kolla lite presenter till grisar som snart fyller år! Dock hittade vi inget, eftersom affärer i Lund har flyttats och stängts under tiden vi var i Frankrike! Hallå??!!

Sen gick vi till AF-borgen och satte oss o plugga. En fika och sen kom resten av vår grupp och vi diskuterade nästa seminarium. Imorgon handlar det om kapitalbeskattning.


Mums mums mitt i skatteplugget!


KAFFE!!!

Jag var faktiskt en latfis idag... orkade inte gå o träna.. :( ajajaj men men fick ju lite promenad till, i och från stan så lite har man rört på fläsket! ;)

Kvällen har sedan bestått med en massa samtal med trevligt folk! Ingen nämnd, ingen glömd! :)

Efter detta seminariumet är vi lediga tills på måndag! gött! Så här ser mina dagar ut:

  • Torsdag: Fira Victor som fyller 25. Det blir sushi och chokladfondue! :)
  • Fredag: Trelleborg
  • Lördag: kolla fotbollsmatch och fest på kvällen
  • Söndag: bara läääängta
  • Måndag: HÄMTA FIA!!!

Ha det bra mina vänner!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0