Alla hjärtans dag!

En helt vanlig dag enligt vissa.. men inte enligt mig! För mig är det en dag full med förväntningar.. och ångest.. Som singel får man inte den kärlek varje dag som man får i ett förhållande, därför är det inte en dag bland alla andra.. Och vem blir inte glad av lite överaskningar, blommor och kort? Visst hade jag blivit glad en vanlig dag med.. men inte besviken när jag inte får det. På alla hjärtans dag hoppas man ändå någonstans att något ska hända.. och så gör det inte det, och då blir jag lite deppig.. töntigt jag vet, men så fungerar jag! Jag är i alla fall tacksam för alla jag vet älskar mig för att inte tala om Fia som ger en sådan villkorslös kärlek så jag tror att jag kan börja gråta!! Ja.. jag är en liten romantiker som tror på det lyckliga slutet i hollywood filmerna -men vad är egentligen fel med det?

Så nu har jag filosoferat klart och nu ska jag vara lite positiv igen, den här dagen gillas inte som singel bara! :)

Som ni ser har jag ny design på bloggen! vad tycks? jag har fått lite feedback om att svart är deppigt.. men jag skulle mer säga stilrent! :)Kul med lite omväxkling i alla fall!

Middagen igår var trevlig, även om jag inte blev riktigt nöjd med flygande jaboben.. jaja det var gott i alla fall. Vi kolla på the notebook.. en väldigt fin, men ack så sorglig film!!

Idag kom Linda, Martin och Ella på besök. Vi fikade och hade en mysig eftermiddag! Ella blev lite rädd för den svarta lilla varelsen som sprang runt på golvet, men annars blev hon väldigt omtyckt! Fina lilla Fia, tycker om allt och alla! :) Och jag tycker om henne så obeskrivligt mycket!! Ella var ett charmtroll som vanlig -hon är alltid glad den tjejen och är man lite nere är hon den rätta medicinen! :)


Linda och Ella!!


Fia hittade ett mysigt knä att sova i!


Kan man bli annat än glad av det här lilla pyret??

Ja.. och ikväll ska jag äta en god middag, tända ljus och se en bra film alldeles SJÄLV! Och glömma allt som har med kärlek o göra!! Missförstå mig inte.. jag trivs faktiskt bra som singel och att klara mig själv, men en dag som denna är det lite jobbigt!

Kramar till alla ni underbara personer!!

Kommentarer
Postat av: Eva

tänk vad giriga köpmän kan skapa ångest. du är säkert inte ensam om att känna så. alla vill ha uppmärksamhet och känna sig älskade.

jag hoppas att du känner alla kramar du får från oss. puss på dig

2010-02-14 @ 19:58:37
Postat av: Sabina

Ida, Ida, Ida Vännen min...



Om du vill veta sitter jag oxå själv på alla hjärtans dag... Detta e en dag som alla andra.

Har du inte sett den reklamen där dom säger att det e på en vardag som flest träffar sin blivande partner och det är då de flesta mirakel inträffar... Va nu ett mirakel e?

Din prins han kommer med tiden och nu har du Fia att ta hand om.



Vill du veta något som ger ångest? Jo att jag fyller snart år, det e inte kul ska jag berätta.

Du e underbar och fötjänar den bästa, en så omtänksam person som du e inte lätt att hitta. Du har supermånga som älskar dig och det behövs inte en kille för att du ska må bra. Du ska hitta dig själv och bli stark i den du e och DÅ kommer han.



Älskar dig och tack för du finns!

2010-02-14 @ 21:49:14
Postat av: stina

ja du gumman, de kanske inte alls är den bästa dagen på året, när man är singel så att säga. Min dag/kväll blev inte heller som jag hoppats på. Men sen tänkte jag att det är juh mer synd om alla grabbarna där ute som missar en sån dag med otoliga tjejer som vi är, ink. bina så klart :) Så de är juh mer en förlust för dom än för oss.... tycker nästan synd om dom :P

Men underbara qwinner som oss kommer finna den absolut bästa, sen kanske de är bra att vi inte gör de idag så slipper vi hinna bli less på dom under åren :P

puss på dig, och glöm inte vad vi skrev till varandra på nyår, 2010 kommer vara vårat år, de har juh just börjat.. många romantiska tillfällen återstår...

2010-02-14 @ 23:22:32
Postat av: Jojo

Gumman! Du är underbar och förtjänar någon som ser och uppskattar dig för den du är och ger dig villkorslös kärlek! Det förtjänar vi alla! Jag kan väl inte säga att jag haft en bra helg jag heller.. Men jag håller med Stina! Det är grabbarnas förlust! Massa kramar!

2010-02-15 @ 20:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0