Bad och ommöblering!

Hej!

Seminariumet idag gick sådär.. var väldigt trött så hade svårt att koncentrera mig! Var egentligen rätt så förberedd men tydligen har ett kapitel i lagen ändrats helt och eftersom jag har en gammal upplaga var det inte så mycket som stämmde där! så idag var jag inte så aktiv!

Som tur var fick jag reda på att sista dagen för EEE var idag -och inte imorgon som jag trodde. Så jag åkte hem och åt lunch och gosade med Fia innan jag tog mig till skolan igen! Pratade med en hel del företag. Dock var det inte många som tog emot CV på plats utan man får skicka det online. Dessutom tar revisionsbyråerna inte emot sommarjobbare, men fick en hel del information om vilka möjligheter som finns när jag är klar! Jag sökte även ett sommarjobb där man åker iväg till Amsterdam under 8 veckor. Inte fel att söka ju, det lät roligt, men naturligtvis går Fia i första hand! Det är en uppoffring jag valt att göra och inte ångrar en sekund! Så vi får väl se.. kanske finns det möjlighet för Fia att följa med! Det enda man behöver är ett pass till henne! Men som sagt Fia går först och jag ska inte dra några förhastade slutsatser!

När jag väl kom hem igen badade jag Fia! Hon tyckte väl att det var sådär :) men satt stilla till slut i alla fall! Ganska mysigt o sitta i mattes knä, inlindad i en handuk efteråt i alla fall!


Nä.. hon ser ju inte jätteroad ut! :)

Sen började jag möblera om mitt rum (!). Pappa sa att det inte är bra att hundar ligger vid TV:n då strålningen från fjärrkontrollen kan skada deras öron. Så där sprack min plan med att hänga Tv:n på vägen ovanför Fias säng. Så det blev en totalommöblering och jag var nere i källaren och hämtade upp min TV-bänk igen, Blev faktiskt ganska bra! :)


Sovrummet fick flytta in i vardagsrummet!


TV i det nya sovrummet


Soffan fick flytta in i gamla sovrummet så det blev vardagsrum! Där fick även Fia bo!

Jag gillar att tänka att jag bor större än vad jag gör. Så istället för min etta har jag både kök, kontor, matsal, vardagsrum och sovrum! Lyxigt värre! ;)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fint det blev Ida!! Jag vill komma och kolla på tv snart=)

Hoppas ni mår bra

Puss

2010-02-26 @ 09:10:53
Postat av: Ann

Pass, rabiesvaccinering, avmaskning osv. Kolla med Jordbruksverket vad som behövs papper innan.

Fint det blev i lägenheten.

Kramis

Ann

2010-02-26 @ 14:36:20
Postat av: Jojo

Hej gumman! Vad fint det blev ;)

Tycker nog att du behöver hundvakt snart, vet en som är väldigt sugen på att ställa upp! :D

Ha så kul ikväll! Puss

2010-02-26 @ 15:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0