Fredagsmys!

Ja igår hade vi som sagt middag här hos mig! Det blev hemmalagad pizza som blev väldigt lyckad! mums mums! Vi satt mest och snackade och hade mysigt -till och med så att vi missade let's dance! haha Vid 12 snåret begav sig mina gäster till Herkules, men jag kände mig inte alls sugen.. Har ju mitt motto att jag ska göra saker för min egen skull, så om jag inte är tvungen ska jag göra som JAG känner. Har faktiskt blivit ganska duktig på detta. :) Folk kanske ser mig som tråkig, men då får de väl göra det.. jag är i alla fall mig själv! :)


Fia var festfin! men hon tyckte inte riktigt om det, så det varade inte så länge! :P


Emma, Madde och Stina!


Mys med gudmor! :P


Och bus med robert! :)

Nu ska jag snart iväg till skogen med Anna och Kerstin (annas hund) Ska mest strosa runt lite och ha picnic och låta hundarna leka! Senare kommer Jojo för att jag ska fixa hennes hår så hon ska på bal ikväll! Jag tycker det är så roligt! Och sen ikväll kommer Micke på middag! Så en fullspäckad lördag! :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas att det inte blev för blött om tår och tassar i skogen:)

Kram

2010-02-27 @ 16:11:45
Postat av: Jojo

Tusen tack för hjälpen med håret. Du är riktigt duktig och jag är supernöjd :) Hoppas du har en trevlig kväll :) Puss

2010-02-27 @ 16:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0