Fullspäckad fredag och lördagsutflykt!

Tja!

Igår var som sagt fullspäckad! Jag åkte till Trelleborg där jag först åkte hem till Bina! Möttes av hennes hund Snappi som inte riktigt kände igen mig. Han hade precis accepterat mig i sommras, men nu var jag nog lite farlig igen! haha till slut fick jag i alla fall en blöt puss! :) Jag och Bina gick på Espresso House, sen mötte vi upp hennes syster och gick en runda på stan.


Espresso....

Jag hade ett möte med min chef och det gick jättebra! Hon ville mer är gärna vara min referens och skulle ge mig bra vitsord! känns bra! Nu ska jag bara hitta ett jobb! :) En fika med Micke hanns också med. Mysigt och väldigt gott kaffe! och nej.. vi spelade inte wii! ;)

På kvällen skulle vi fira fars dag några månader för sent. Vi var och åt på Karaveller, blev planka för mig! Ella roade oss som vanligt -ett riktigt god och glatt litet charmtroll! Efterrätten tog vi hemma hos Linda och Martin.


Världens bästa pappa, med världens sötaste Ella!

Jag begav mig sedan tillbaka till Lund och hem till Stina där det var ost och vin kväll. De andra gick ut, men jag kände inte för det, så jag gick hem o la mig! :)


Adrian och jag hos Stina!

Idag tog vi ut mexaren på den skånska landsbyggden! Det blev fotboll i Anderslöv! hehe Hade lite problem o komma dit.. försökte köra över ugglarp, medn där gick inte o komma fram så vi fick köra 108:an ner till Alstad och sen 101:an. Kom fram lagom till andra halvlek! Sen körde vi till Smyge -måste ju visa Sveriges sydligaste udde! :) blev lunch hos mamma och pappa och sen körde vi hem.. man blir väldigt trött av kylan...


fotboll i Anderslöv!



Kaaaallt!!

Ikväll är det fest igen! ska snart bege mig till Stina!
Ses i morgon!
Nu är det bara TVÅ dagar till jag får min lillfia!!!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0