Inflyttningsfest!

Helu!

Igår blev det en inflyttningsfest hos Tobbe, en kompis till jojo. Det var riktigt skoj men lite för mycket av det goda ;) Fick ju passa på o festa lite nu, kommer bli mindre av det när Fia kommer! Slutade i vilket fall på Max och sedan stupade jag i säng!


Ida-posen! :)


Hos Tobbe!

Imorgon ska jag hämta Fia!! jag är så lycklig!! Lilla pyret! Ska ta o städa lite nu och plocka undan allt bitvänligt! :) Kan ju försöka förbereda mig så gott det går även om jag nog får räkna med en del sönderbitna skor och dylikt! :)

Imorgon när jag skriver, så sitter jag nog med Fia i knät! Tänk er det! :)
Kramar

Kommentarer
Postat av: Marie

Så mysigt! Lycka till!

2010-02-08 @ 12:13:11
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0