Lördag!

Hej hej!

Idag har jag inte gjort så mycket, städat och fixat! Mamma och pappa hade med sig en låda med mina grejer som jag köpte i Thailand, så de har jag ställt fram! Fint blev det! :)


Lyktor.. fast utan lyktor i (!) Thailand har ju annolunda uttag än vad vi har i Sverige -något jag inte tänkte på när jag köpte dem!


Mina fina elefanter! Vågar inte ha dem på golvet eftersom Fia har en tendens o bita i allt hon ser! ;)

Sedan körde jag och Stina till citygross och handlade, Passade även på att hämta upp ett paket. Jag har beställt en bilbur till Fia och nu hade den kommit! Kanske lite i minsta laget när hon blir större, men den går ett bra tag i alla fall! :)



Fias bilbur!

Ikväll får jag besök! Ska bjuda på middag och det blir flygande jakob! mums mums


Jag försöker posa med Fia, men hon är mer intresserad av mitt halsband! :) Så här ser jag ut ikväll i alla fall!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jojo

Ni är superfina!! Puss

2010-02-14 @ 11:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0