Nova och fast i snön! :)

Hej hej!

Seminariet idag gick bra och nu är vi lediga tills på måndag. Fast då är det bara föreläsning och onsdagens seminarium får jag skippa för o va hemma med Fia! Det är ingen fara att missa nån, bara jag klarar rester, och det får jag se till att göra! :)

Efter skolan körde jag o Stina bort till Nova, åt lunch, och fortsatte att leta presenter.. kan ju inte skriva här vad vi kom på.. men lite grejer återstår! :) Blev även lite underkläder och ett par skor... oooopps :S


Nä, jag vet att jag inte ska handla.. men visst var de snygga??!!

När vi kom hem igen och skulle parkera var där stora snödrivor in på parkeringen (fickparkering) så jag tog sats för att komma hela vägen in.. men nej!! haha Där satt vi fast! Egentligen skulle vi bara vrida rätt bilen så den stod rakt, men den rubbade sig inte nånstans! Till sist kom det två män ur en bil (från nån bilmekaniker eller nåt -logga på sidan!) och fick dra upp oss! Ida lägger sig i friläge o väntar på att bli uppdragen, men nej.. det går inte! Så sticker jag ut huvudet o frågar "ska jag också gasa eller?" Ni skulle sett hans min!! hahahaha Jäkla blondiner!!! så när jag hjälpte till o gasa gick det bra och vi kom ut på vägen igen. Körde sedan iväg och letade efter en annan parkeringsplats! ;)




Hihihihihihihihihi!

Nu är det bara fem dagar kvar!!! wohooooooo!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Eva

Du har väl promenadavstånd till Nova?!! så slipper du köra fast. Vi hade samma problem i Trelleborg. En snäll postare hjälpte oss att komma in på parkeringsplatsen. Sen fick vi själva putta ut den igen.

kram

2010-02-03 @ 18:26:11
Postat av: Jag/Stina/bruna bönan/solstingaling

hahah... ja du de va skoj de där :)...

de bästa var juh när du öppnade bil dörren och sa

- ska jag gasa....hahah.,..jaa hur ska man annars komma upp ;)

puss, nu är min nöt med, men nån annans sötnöt :)

2010-02-03 @ 18:29:21
Postat av: Ann

Hej!

Perfekta skor att rasta hunden i. Mikaela vill gärna låna dem. Ingen skola idag eftersom skolbussarna var inställd men i morgon är det dags igen hoppas jag. Kramisar Ann & Co

2010-02-03 @ 19:26:54
Postat av: Elin

Påminner om när jag körde fast och en stackars polis fick kämpa för att få loss mig, sen upptäcker jag att jag hade haft handbromsen i hela tiden... Ooooops!!!



Skitsnygga skor!! Vi har väl samma storlek? blink blink

2010-02-03 @ 20:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0