om en vecka...

.. ska jag hämta Fia!!! 7 dagar kvar!! åh vad det ska bli roligt!! jag hoppas bara att snön är borta så det inte blir problem med att köra! Min Fia.. min alldeles egna!!! åh vad jag längtar!!!

Igår körde jag hem från Smyge. Fick ge mig av ganska tidigt eftersom det snöade rätt ordentligt! Men sakta men säkert kom jag fram till Lund utan problem. Stina kom över och vi åt o kollade på film och hade en allmänt mysig söndag!

Idag var det dags för seminarium igen om sociala avgifter! Det var en ny lärare, så man visste inte riktigt vad han förväntade sig av en, men det gick bra! Han var rolig och hade en massa ljudeffekter på allt han sa! haha Han kapade ett av mina förslag rätt bra med.. eller kapade.. han disksuterade om det i en halvtimme.. så jag är rätt nöjd ändå, det visar ju ändå på att jag försökt.. till skillnad från ,ånga andra som inte ens hade ett förslag! :)

Nu är det dags för att förbereda nästa... suck.. men jag måste medge att det är roligt! allmänbildande! Sen ikväll är det afro.. fram med apan i mig igen! ;)

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Eva

Det är bra att du håller igång lärarna.

kram

2010-02-01 @ 17:57:23
Postat av: Sabina

Tänkte jag skriver här... Kunde jag låna dom sakerna vi prtatade om, skriv inte ut något för det jag ska spöka ut mig till är topphemligt! Ingen ska veta... HIHIH!!!

Saknar dig!

2010-02-01 @ 18:53:07
Postat av: jag

jag har de tre grejerna du ville ha bina, du får dem på fredag! puss

2010-02-01 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0