SnöFia!

hej hej!

Idag har jag varit på seminarium och det kändes som att jag var tillbaka i mitt esse! Så får fortsätta så, det känns så mycket bättre när man kan vara aktiv och inte sitta och undvika frågor! Så när jag kom hem började jag direkt att förbereda mig inför imorgon!

Imorgon börjar även eee, en arbetsmarknadsmässa på skolan. Jag kan inte gå imorgon för jag måste hem till Fia, men tänkte åka dit en runda på fredag. Prata lite med företag och eventuellt lämna lite CV! Jag har helt missat att anmäla mig till kontaktsamtal med företag.. vilket var synd.. men men får gå den här vägen i stället! :)

Fia fortsätter att vara underbar! Det är så roligt att titta på henne i snön! Här kommer lite bilder:



Så dagens göror är färdiga. Så vi får väl se vad kvällen har att erbjuda.. har ju lite på gång! ;)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Va så himla duktig... Jag har tenta på måndag och inte börjat plugga, ge mig ångest gör de...

Kanske bra så jag börjar plugga.

Nä men jag tycker du e super duktig!

Pussa Fisen från mig

2010-02-24 @ 21:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0