Stallhund och stadshund!

Ja, Fia är en liten alltiallo hund!! Vi tar det från början.. Det gick jättebra att sova hos Elin och Anders. Både jag och Fia njöt av att få ligga och mysa hela natten. Fia puttade dock ut mug mer och mer så till slut fick jag hoppa över henne på andra sidan! Annars låg hon på min arm hela natten! :)


Elin myser med Fia!


Här sov vi! myyysigt!

Vi vaknade ganska tidigt och väckte Elin efter ett tag -dock inte med mening :S Vi igck till affären och handlade frukost och sen begav jag, Elin och Fia oss till Virestadgården. Fia gjorde succé och tyckte att det var himla spännande med ett så stort hus och alla djuren! Katterna var läskigast.. Vi lät inte henne komma för nära hästarna, men Fia höll sig på avstånd så det var inga problem. Får väl se om familjen Trulsson skaffar sig en hund snart ;)


Elin, Ann och Mikaela i Virestad!


Jag och Ulrika!


Fia är en stallhund!


Mikaela och Lyster!


Så härligt att se hästarna när de springer runt i hagen!! Lyster, Bellen och Candide!

Efter en kaffe i Viresta körde vi vidare in till Trelleborg för att gå på systemet. Det var första gången Fia var inne i en stad och kände sig nog väldigt liten bland alla människor, ljud och lukter. Blev bara en snabbis vilket känns bra så att hon får vänja sig successivt. Hon är väldigt duktig på att gå i koppel och följer snällt med om man kallar lite på henne! Min fina fina duktiga Fia!!

Nu har jag precis hämtat Stina på övre och vi ska snart göra oss iordning för ikväll är det party hos Bina! Ska bli riktigt skoj!

Trevlig helg allesammans!
Kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Så bra med en allround hund! kram

2010-02-21 @ 18:39:58
Postat av: Dockie

Fin blogg,

allt bra? :)

kram.

2010-02-21 @ 19:08:11
URL: http://dockie.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Naw så söt :D

2010-02-21 @ 19:09:57
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: karrååå

va gullia

2010-02-21 @ 19:23:39
URL: http://diradiro.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

aaaw, vad söt hund!

2010-02-21 @ 19:32:03
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0