Victor 25 år

Hej!

Igår firade vi Victor som fyllde 25år! Det var han och fem tjejer -kan en födelsedag blir bättre? hehe! Jag kom dit vid sex då Stina redan var där och så började vi laga sushi! Resten skulle komma kl 7 och Auserine kom, men de andra två tjejerna kom först nio!! Snacka om ohyffsat!! Det gillas ej... men men till slut fick vi äta vår suchi som blev kanonbra!

Lite efterrätt på det som bestod av fruktkompott med vit choklad in i ugnen serverad med glass! mums mums! Sen satt vi o snackade hela kvällen. Kom väl hem vid 1 -halv 2.


Sushi förberedelser i full gång. Jag hjälpte faktiskt oxå till -även om det inte ser ut så på den här bilden :P


Jag och födelsedagsgrisen! :)


Sushi!!


Victor med sin present -en tavla med en massa bilder från när vi var i Paris!


Efterrätt!! Det står Victor 52... neeee 25!!!


Jag och finaste Stina!!

Idag bär det av till Trelleborg! Dagen består av lunch med Bina, möte med chefen, fika hos Micke, o sen fira fars dag (några månader för sent!) Sen bär det tillbaka till Lund där det vankas ost och vin kväll hos Stina. Hon har en gäst från Mexico denna helgen, en kompis till en tjej som vi pluggade med i Grenoble. Han pluggar nu i Jönköping och är nere på besök i Lund.

Så ja.. full rulle idag! :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga brudar!

2010-02-06 @ 12:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0