en vanlig dag...

Hej hej!

Idag har varit en ganska vanlig dag, men ska ändå uppdatera!
Morgonen började med att förbereda seminarium. På grund av snöväder och annat så kunde gruppen inte träffas irl så vi hade ett möte på skype! Inte lika effektivt, men bra med teknik emellanåt! Jag och Stina stack iväg på lunch medel. Det var en ny ledare som var riktigt energisk och rolig! Efteråt bastade vi och sen följde jag med Stina hem och åt lunch och fortsatte sedan med seminariumet. Vår uppgit är att se vilka aktiviteter EU håller på med när det gäller företagsbeskattning.. ganska svårt att hitta, men nu har vi fått ihop nåt så vi får hoppas att det räcker!

Senare kom Madde och vi åt, men sen kände jag att jag måste hem o ställ iordning här hemma. Har lite möbler som inte får plats längre som ska ner i källaren. Och vad ska jag med en tv-bänk till när jag inte har nån TV :P Så ska sätta igång med det nu.. Ska till Trelle och Smyge i helgen och det är alltid skönast att komma hem till en städad längenhet! :)

Hörs i helgen!
Puss o hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ses imorgon!!!

2010-01-28 @ 19:40:13
Postat av: Stina

Hoppas du får en trevlig fredagkväll ;)

2010-01-28 @ 23:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0