Ett hem till Fia!

hej hej!

Igår kväll fick jag för mig att börja packa upp alla mina lådor. Jag har ju inte velat göra det innan, eftersom jag vill flytta. Men eftersom det nog ite blir till o flytta på ett tag ändå satte jag igång! Så typiskt mig och komma på en sån sak sent på kvällen och har man väl börjat kan jag inte sluta! :) Jag satte till och med upp böcker i bokhyllan, vilket jag har varit en stark motståndare till då "böcker inte har samma storlek och färg" haha men det blev faktiskt fint! Så nu är nästan allt i ordning.. lite grejer som ska ner i källaren bara!


Vi åt på en ställe med asiatisk snabbmat!

Stina kom till mig i morse och vi pluggade lite inför seminariumet imorgon. Sen körde vi till Malmö. Först till Eko-hallen där jag köpte "kompostgaller" och ett underlägg till matskålen. På Hööks köpte jag sedan en bädd, vattenskål, leksaker, koppel, halsband, borste och en kloklippare! Så ja, nu är jag redo för min Fia! Åhh vad jag längtar!! Det riktigt bubblar i mig när jag tänker på henne! Världens finaste...


Här ska Fia bo!


Bara Fia som fattas...




Borste o kloklippare!

Ikväll är det dags för Medel/puls. Hoppas Linda är tillbaka... Först ska jag äta med Stina, inte för att jag behöver längre, bara för att det är så trevligt! :)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Ann

Varför köpte du inte det gulliga tikskyddet med spets. Ser ut som ett par trosor med spetskant. :)

Kram Ann&Mikaela (studiedag)

2010-01-27 @ 09:37:59
Postat av: Sabina

Vill du öva på vara hundägare idag eller kanske ända tills det blir vår?

Kan få han Snappan... Hur ska jag få ut honom i denna snöstörm? Helt omöjligt!

Jaja det blir väl att sätta honom på toaletten.

2010-01-27 @ 15:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0