Fest hos Jojo!

Hej hej!

Igår var det som sagt fest hos jojo. Jag och stina mötte upp Bina och begav oss dit vid halv nio. Då var där redan en hel del folk. Och folk som jag inte träffat på lääänge! Så roligt!! Vi hade riktigt roligt, men jag kände inte för att gå ut så jag åkte hem och la mig! Idag är det ju en stor dag för mig, då jag ska träffa Fia för första gången! Mamma och pappa kom precis hit så vi kör när som helst nu! iiiiiiihhhhhh!! :)

Lite bilder från igår:


Jag hos Stina innan festen!


Fina tjejer! (egoboost)


Hos jojo: Kalle, Bina och Henke!


Jag blev utnämnd till att passa bäst i glasögonen.. eller det var kanske jag själv som utnämnde mig?? ;)

Uppdatering kommer självklart ikväll, med bilder på lillfia! :)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0