Fia är min!! :)

Nu är Fia min!!! Ska hämta henne den 10 februari! längtar såååå!! Mamma och pappa kom o hämta mig vid tio och så begav vi oss! stannade o åt lunch, men jag var så ivrig så vi fick mer eller mindre slänga i oss maten!

Väl framme möttes jag av åtta små svarta sötnosar!! Och så skulle jag välja EN!!! hahaha hur väljer man liksom?? till slut bestämde jag mig i alla fall för en, som jag tog upp i famnen.  Hon somnade nästan direkt och låg o drömde i mitt knä!! så söööt!! Hon är helt perfekt!!!


Ja, hur väljer man??


Jag tar nog allihop ja!


Jag o lillfia!!! :) :) :)


Fia i mitteln!


lill tröttis!


"Ida ta med mig hem nuu!!" ja- så sa hon nog ;)

Nu börjar nedräkningen och förberedelserna ska dras igång! can't wait!!
kramar

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh hon är det finaste! En liten stark magnet som drar en neråt;)

2010-01-24 @ 20:52:54
Postat av: Sabina

Så underbart!!!

2010-01-25 @ 09:51:38
Postat av: Marie

Verkligen supersöt! Jag förstår att du längtar, jag höll på att dö av längtan efter Findus!

2010-01-25 @ 11:35:36
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0