Förberedelser i full gång!

Åhhh jag kan knappt bärga mig!! Vill ha mitt lilla pyre nuuuu!! Men det är ju en del att fixa innan.. har börjat kolla upp försäkring, gjort en intresseanmälan till valpkurs och kollat på hundbur, filt, matskål etc. Får bli en runda till diverse affärer en dag.. så allt är klart till fia kommer!

Idag ringde jag till han som ska ha valparna de sista veckorna. Uppfödarna bor tydligen i Stockholm, men jobbar så mycket att de inte har tid med dem. Därför ska de vara i Göteborg hos Svante! Jag ska dit o titta på den på söndag och välja ut min Fia. Tills dess skickade han lite fler bilder till mig! Valparna är mindre här men ååååh så söta!!



Beeeeebisar!!!


Lillpyret! :)


Här har vi tiken -en springer spaniel. Pappan är labrador! (grannhunden -en olyckshändelse ;))

Idag tog jag och Stina ett lunchpass på friskis. Skönt att ha träningen avklarad tidigt på dagen! Ledaren var dock inte så motiverande då hon knappt sa ett ord på hela passet... men men svettiga blev vi! :) avslutade med bastu! skönt!

Annars har jag pluggat lite idag.. sitter och läser budgetpropositionen -kan ni tänka er något roligare? haha nä men faktiskt ganska intressant! :)

Nu ska jag bort till Stina och äta middag, jag har fortfarande inte fått in mina tallrikar och vestick till lund så det blir till o snylta på hennes kök! :) Ikväll blir det nog en runda till Herkules. Robert ska jobba så vi tänkte överraska honom! har ju inte setts sen i sommras!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hallå du!!!

Jag pratade precis med Anneli och hon har börjat läsa juridik...

Hon hade en föreläsning om sambo lagen, så nu ska du veta att Mr X sitter inte säkert i båten... Allt som köps för gemensamt bruk ska delas lika mellan parterna oavsett vem som betalat eller står för lånet... Du har ett år på dig att kräva detta... och den preskriberingstiden(eller hur det stavas) har ju inte löpt ut...Jag säger bara TUR att Anneli e snäll. Eller har hon hittat sin sponsor till den nya traditionen?

Tjabba hej!

2010-01-21 @ 19:44:49
Postat av: Mikaela

Åh de är så söööta! Men de måste vara mycket större vid det här laget?

Snälla hälsa Robert från oss (och Emsan så klart om hon är där!) Vi saknar er alla så himla mycket<3

2010-01-21 @ 19:55:20
Postat av: Marie

Ett tips är att kolla på hundsaker på andra ställen än i djuraffärer för där är det ganska dyrt. Tex. rusta.se och biltema.se har en hel del billigare saker!

2010-01-25 @ 11:27:35
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0