fredag!!

Helu!

Äntligen fredag!! fast som student är det ibland fredag hela veckan..:P Dagen började i alla fall med seminarium, det gick bra även denna gången! Nästa är på måndag så det gäller att plugga lite i helgen! Sånt måste man oxå gör ibland som student!

Efter skolan köpte jag och Stina sushi, åkte hem till mig, började kolla på en film, men somnade sen båda två! När vi vaknat begav jag mig till Trelleborg. Började med att gå o prata med min chef, men hon hade inte tid så jag skulle komma tillbaka nästa fredag! Vi ska prata om sommaren och om min framtid! hehe låter seriöst.. jag vill ju börja leta efter andra jobb så att man får in en fot inom redovisning eller så. Men min nuvarande chef verkade väldigt förstående och hjälpsam så det kändes bra. Sånt är ju alltid lite känsligt annars!

Nu är jag hemma hos Bina, men hon är inte hemma än.. tycker hon ska komma NUUU så vi kan dricka kaffe! haha

Ikväll blir det taco med en nyfunnen vän! Trevligt!

Helgens bravader är annars 30-års fest för syster Elins sambo Anders imorgon. Sen är det plugg som gäller!

Ha en trevlig helg!!
kramar

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag e hemma nu och vi har druckit kaffe!!! Livets dryck.



Nyfunnen vän? Trevligt, lycka till!!!

2010-01-29 @ 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0