Helgens bravader!

hej hej!

Fredagkväll blev väldigt trevlig! Dock bör jag varna alla att sätta en wiikontroll i handen på mig.. jag blir som galen! haha Denna gången var det tv:n som råkade ut... Förstår inte.. jag som är så lugn o kontrollerad! ;) Tydligen hade den i alla fall blivit bra igen idag, så jag är nog välkommen tillbaka :)

Lördagen spenderades med Sabina! Vi började med en frukostbuffé på Systrar och Bönor! mums mums! Blev en runda i stan och råkade handla två tröjor :S oooops!! men de var billiga!! hihi På vägen hem gick vi förbi Trelleborgs nya museum och tänkte att vi skulle vara lite kulturella. Utanför höll två påfåglar till och Bina var livrädd!! haha Lite skrämmande får jag medge att de är eftersom de inte bryr sig när man schasar iväg dem! Innehållet på museet var inte så spännande.. men nu har vi vatt där i allafall!


Bina på Systrar och böner!


Vaktande påfåglar!


Konst blir så kul man gör det! ...men ibland undrar man var gränsen för vad konst är går!!

Eftersom min bil var ganska insnöad bestämde jag mig för att stanna hos Bina hela dagen. Fick faktiskt lite pluggat! Har ju seminarium igen på måndag, o fattas den bok seminariumet handlar om.. lite jobbigt.. men det ska nog lösa sig! :)

På kvällen var det dags för 30-års fest hos Anders. Riktigt god mat och trevligt sällskap som vanligt!!


Födelsedagsgiisen (inte grisen) -fyndigt värre! haha


Familjen Årsköld: Syster, Svåger och lilla Ella!

Ja, det var min helg lite kort!
hörs imorgon!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0