Herkules och seminarium

Hej!

Idag har jag inget nytt om Fia.. förutom att jag längtar såååå!! fast det var väl inget nytt! :)

Igår promenerade jag och Stina ner till Herkules för en öl och ett glas rött. Meningen var ju att vi skulle sägga hej till Robert, men han hade tagit sig ledig och var inte där! Vi hade en trevlig kväll i alla fall och satt och småsnackade en timme eller så innan vi gick hem igen!


Ööööööl! :)

Idag har vi haft vårt första seminarium. Det var inte så svårt, väldigt avslappnat. Men jag kan tänka mig att det blir svårare och svårare. Totalt ska vi ha 16 seminarium under kursen. Jag har alltid varit en person som inte tycker om att prata inför klassen och räcker aldrig upp. Men jag känner att det börjar ändras! Idag sa läraren till och med till mig att "du har ju redan pratat så mycket, så vi låter någon annan få ordet". JAG liksom?!! och det jag hade sagt var inte jätterätt, men tydliogen räckte det! Självförtroendet stärktes! :)


Jag och Stina i föreläsningssalen!


Så här ser mitt bord ut på en föresläsning! :) allt man behöver på en liten yta!

Ikväll blir det myskväll hos Stina! Vi ska äta, kolla handboll och let's dance! Mys mys! :)

Trevlig helg på er! :)
kramar

Kommentarer
Postat av: Eva

Bra jobbat. Det gäller att visa att man vågar även om allt inte blir rätt.

Nu är OYNen klar hos doktorn. Besikning återstår.

kram

2010-01-22 @ 18:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0