Myskväll hos Stingaling!

Hej!

Igår var det som sagt myskväll hos Stinsen. Jag Stina och Victor åt en god middag bestående av laxröra och färskpasta. Vi kollade på handbollen, som inte var så rolig och sen på let's dance! Alltid lika mysigt!


Stina o Victor!


Lakröra med färskpasta och grönsallad! :)

Idag var det medelpass igen på rumpis och skumpis, roligt som vanligt. Vår favorit ledare Linda skadade sig dock.. så vi får hoppas det inte var så allvarligt...

Efter passet gick jag och Stina ner till stan och åt sushi och handlade på systemet! Ikväll blir det nämligen party hos jojo och madde! Får ser vart kvällen leder oss, men skoj ska det bli! Får ta det lite lugnt i alla fall för i morgon ska jag träffa FIA!!! åh vad jag längtar!!!


På väg till stan.


Sushi sushi sushi!!

Idag har vi fått lite av resultaten från Frankrike! Jag klarade de vi fått än så länge, men det var på håret! :S men som jag säger, så lite ansträngning jag la ner, kan jag inte räkna med mer och eftersom vi bara kan tillgodoräkna oss ett G, så är jag helnöjd! :)

hörs imorgon!!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0