På promenad genom stan!

Hej hej!

Afron igår var... annorlunda.. haha men rolig! Man kände sig som en liten apa som hoppade runt! :) Men jag tror ändå att det kan var en rolig omväxling mot de vanliga medelpassen! Ikväll ska vi på Puls/Medel med favoritledaren Linda. Hon ger sån energi och har alltid så roliga pass! Då är det roligt att träna! :)

I dag gick jag och Stina ner på stan. Hon skulle gå runt till optikerna för att prata om linser. Helt otippat gick vi in på Bianco! det var juh rea! haha Och ja.. Stina kom ut med tre par klackadojjor!! Jag köpte faktiskt inget!! kors i taket!


Jag och Stina på promenad ner till stan!


oooops!! ;)

Anledningen att jag skulle ner till stan var för att träffa Jimmy, som hyrde min lägenehet när jag var i Frankrike. Vi gick och åt lunch på Graffitti -mycket goda bakade potatisar! Vi ordnade upp det vi skulle och sen gick jag och Stina hem igen!


Jag och Jimmy på Graffitti!

Jag har börjat knåpa på mitt CV, tänkte börja höra av mig till lite företag.. Studierna är ju på väg mot sitt slut! Blandade känslor där.. det är ju ganska skönt att vara student, med så mycket egen tid. Samtidigt ska det bli spännande att komma ut i arbetslivet!

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Fia.Lotta

=)=)

2010-01-19 @ 17:58:47
Postat av: Sabina

Bra Stina du går i mina fotspår!!! (Fyndigt värre!)

Ida skärpning annars får du ett shell!!! (Jag e så kul!)vov vov

2010-01-19 @ 21:09:29
Postat av: Mikaela

Åh vad du är duktig som redan fixat ny blogg gumman!

Jag saknar er! Och passen, Linda är guld! Vi har afro här med, det är ganska konstigt i början men ack vad kul:) Och man tränar muskler man inte trodde att man hade;P

Gentemot min kära syssling skulle jag vilja slå ett slag för hur duktig du faktiskt var som inte köpte ett enda par skor! (Även om skor är en förbrukningsvara som man bara inte kan ha för många av:P)

Hoppas allt är bra! Själv fick jag en allergisk chock av min "ofarliga" medicin och tampas med att bli av med den:( (Tänk dig att bli kastad i en buske full av nässlor, haha)

Stor puss och kram min älskade!

2010-01-20 @ 10:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0