Snabba Cash och A9!

hej!

Gårdagen började med bilbesiktning som gick mindre bra :( Lite lambor och lite rost.. Jag blev mest besviken på att de inte sa hur fiiin min bil var! Ska lämna in den nästa vecka i alla fall och tills dess får jag låna mamma och pappas ena bil! så snällt så snällt! :)

Vid lunch kom syster Linda och Ella på besök, alltid lika skoj med det lilla grynet!

På kvällen åkte jag in till Sabina och vi åt bakad potatis och delade en flaska vin. mums mums! Sen var det dags att se snabba cash! Jag blev lite besviken, för jag tyckte att de hade missat en hel del från boken. Men så är det väl alltid -att boken är bättre än filmen! Sabina var nöjd i alla fall, även om hon kan gråta till varenda film! Jag tycker JAG är blödig, men hon slår verkligen allt!! haha

Efter bion var det dags för A9 där vi intog diverse flytande produkter! :) Det är kul att komma tillbaka till Trelleborg när man inte varit där på länge!


Jag och Bina på A9! :)

Idag ska jag flytta tillbaka till Lund, hade betydligt mer grejer än vad jag trott! :S Sabina ska följa med och ikväll ska vi och Stina till Etage i malmö! Full rulle med andra ord! :)

Ha en trevlig helg!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag som trodde "Snabba cash" var en film att blunda till.... inte gråta.

kram Eva

2010-01-17 @ 16:41:33
Postat av: Sabina

Gråta gör jag till alla filmer... Fast det e Ida som e en Böle Bytta!!!

2010-01-17 @ 19:05:21
Postat av: Ann

Hej!



Du glömde skriva att du var inne om hos oss.

Fy va taskigt :)

Kolla på "våra valpar" på cuckavaldagundog.co.uk, en får bo på AGA spisen.

Kram Ann

2010-01-17 @ 20:39:16
Postat av: Marie

Jag hittade dig :) Vi såg Snabba cash i förra veckan och Tony tyckte precis som dig att de hade missat en hel del som var viktigt för handlingen... jag har inte läst boken så jag tyckte att det var helt 0k

2010-01-25 @ 11:15:51
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0