Tillbaka i Sverige!

Hej!

Nu har jag börjat vända rätt på dygnet igen. Dagarna i Smyge hos föräldrarna har varit fulla av aktiviteter. Jag har kört runt och hälsat på mina systrar och min lilla systerdotter! Världens sötaste lilla tjej! Jag har även hunnit med att klippa mig och slinga håret! Samtidigt ska jag tömma mitt rum hos mamma och pappa. Det är dags att flytta tillbaka till Lund på lördag, men jag vill inte ta med mig allt nu eftersom jag letar ny lägenhet och kommer förhoppningsvis hitta en om en månad eller så!

Jag ska få tag i en trea hade jag tänkt. Så att min hund kan få plats. Just nu bor jag på 25 kvadratmeter, och det blir lite trångt! Hunden kommer att vara någon sorts labradorblandning. Jag har inte hittat någon än och jag vill ha klart med lägenheten innan jag börjar leta på allvar. Ett namn jag tänkt ut är i alla fall FIA! För jag vill ha en tik! Jag längtar så tills jag hittar henne och är redo att ta hem henne!!!

Ikväll ska jag hem till kära Sabina och äta middag! Det var henne jag reste med i Thailand, så det blir säkert en hel del återupplevelser och bildbytning! Jag ska lägga upp lite bilder så småningom!

Ha det så bra!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0