Utgång i Malmö?

Hej!

Jo, som sagt var det ju tänkt att vi skulle åka till Malmö och gå på etage igår.. Jag Stina, och Bina började hemma hos mig med lite smink, lockar i håret och vin! Sen begav vi oss till stationen i Lund för att möta upp Jojo, för att sedan gå till en förfest hos hennes kompis. Förfesten var riktigt trevlig och rolig och det var kul att träffa Jojo igen -längesen juh!!!


Blonds have more fun? aiiight!!


Hos Henrik på förfest! Mycket fin lägenhet! :)


Fina jojo och jag!

Vid halv ett beställde vi en taxi till Malmö, men när vi kom dit var det väldigt lång kö till etage och likväl till harris. Närmsta club var Chili så där gick vi in. Men när de inte hade plats i garderoben gick vi därifrån igen och krävde att få pengarna tillbaka. De måste ju inse sin kapacitet!! irriterande!! Men men, vi gick tillbaka till etage och ställde oss i kö, men vi det här laget var stämmningen ganska förstörd, så vi gick och åt på Max och tog sedan en taxi hem.

Taxifärden var även den i ett slag för sig. Vi sitter i baksätet och pratar vårt tjejsnack, och Stina upptäcker fågelbajs på rutan, vilket vi inte är sena med att kommentera ;) Men taxichauffören tog väl illa vid sig och blev skitsur!! "Ni blonda civiliserade tjejer ska inte använda såna ord -ni ska bara vara söta!" hallå???!!!! Sen började han tjafsa om att han hade en examen från England, men hade kört taxi i fem år -bitter eller vad?? Så diskussion uppstod om att han hade ett serviceyrke, där han ska köra oss från punkt A till B och inte bry sig ett uns om vad vi snackar om!! Ett tag höll han till och med på att kasta ut oss!! Kändes faktiskt hotfullt där ett tag... Så vi tog hans licensnummer och nummret till företaget -för det är inte okej att bete sig som han gjorde!! Bina skulle ringa, men vet inte hur det har gått.. uppdatering kommer!

Idag, söndag har varit en riktig slappedag.. jag gick till Stina vid 11 och åt frulle, sen har vi legat där hela dagen och kolalt på diverse repriser på TV:n. På kvällen kom Gunnar förbi, som precis kommit hem från kanada. Det var roligt att träffa honom igen! Vi åt buffalowings, morötter och gurka som vi doppade i dippsås, mums mums! En riktig Ida och Stina middag! :)

I morgon börjar skolan igen. Det är 15p beskattningsrätt som gäller! Enligt schemat är det en hel del seminarium.. men vi får väl all information imorgon!

Nu ska jag gå och sova!
Dröm söta drömmar! kram


Kommentarer
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, positiv energi, lågkolhydratkost & träning!

Man borde skriva en hel bok med taxi-historier, för det känns som att det finns många som folk har att bjuda på :)



Såg att du är lundastudent, vad sägs om trevliga joggingturer här i lund med andra bloggare? :)

Projektet BLOGGJOGGEN(http://bloggjoggen.blogg.se) har nu även kommit till Skåne! Är du intresserad av att trevliga joggingturer med mig & förhoppningsvis massa fler bloggjoggare? Kolla i så fall mer information på min blogg (http://wellbeingofme.blogg.se)!

2010-01-18 @ 14:37:13
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/
Postat av: Jojo

Underbart!! Puss :)

2010-01-19 @ 18:02:34
Postat av: Sabina

Ja gud ja!!!

Min bästa sida kom fram...

Får göra ett nytt försök till helgen!

Då ska även Anneli följa med på ett hörn. Prata med henne innan och hon va sugen som få!

2010-01-19 @ 21:04:46
Postat av: Mikaela

Åh jag kan framförallt se Bina in action!! Jag kan förstå att han var frustrerad över tt behöva köra taxi i 5 år men det är ingen ursäkt att låta det gå ut över sina kunder. Kunden har alltid rätt! (även om det händer att man vill strypa dem långsamt..!)

Ida jag har ALDRIG sett dig så blond! Frågan är om du inte är blondare än mig just nu:) Snyggt:)

2010-01-20 @ 10:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0