Dalby sandtag!

Hej!

Igår åkte jag, Anna, Micki och Buster mer alla hundarna till sandtaget i Dalby. Fia har ju aldrig badat förr och fick en högst traumatisk start då Nike Tacklade i henne i vattnet och hon fick simma upp. Himmla läskigt tyckte Fia, men efter ett tag plaskade hon på igen och tyckte det var spännande. Fia och Micki o Buxters valp, Freja bondande ordentligt och lekte hela dagen! En helt underbar dag bara!!




Nike vill helst sitta i knät -jättemysigt när hon är helt dyblöt! ;)


Nike och Freja är vana badare!



När vi kom tillbaka lämnade vi Buster och hämtade Niklas oh så grillade vi utanför mig! Himla gott -speciellt när man har en blivande gastronom i sällskapet! ;) Vi åkte och hyrde film som vi kollade på hemma hos mig. Fyra personer och fyra hundar på mina 25 kvadrat! Men hundarna var helt utslagna så de låg bara och sov!


Det var jättekul o träffa Micki och Buster igen. Och framförallt var det härligt att träffa Nike! Nike är ju min föreblild när det gäller Fia och jag bara ÄLSKAR den hunden!! Men hon verkade inte känna igen mig :( fast jag skyller på att hon blev distraherad av de andra hundarna och att hon faktsikt har blivit vuxen! Min Nickopick!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0