Lilla Torg

hej hej!

Igår hade jag ärenden i Malmö och eftersom Bina följde md blev det ju en självklarhet att gå till Lilla Torg! Mysigt värre! Åt lite och drack en öl, men jag skulle ju köra hem från Trelleborg sen så mer blev det inte!

Känns som att jag har mycket att göra inför Göteborg.. Jag är inte van vid att jobba så här mycket så att jag inte har så mycket tid över till annat ;) När jag har slutat ska jag till Systemet, hem och packa (Mamma har varit en ängel o tvättat till mig :)) och sen tänkte jag bege mig till Viresta. Tänkte sova där inatt eftersom Fia ska vara där i helgen -så slipper jag köra dit imorgon bitti och lämna henne! Varje minut är dyrbar på morgonen! :)

Så.. imorgon bär det av till Göteborg. Bina har lovat att köra dit eftersom hon är ledig och utvilad! Vi möter upp de andra någonstans vid kusten  (kan det heta Hunne Hamn? -får dubbelkolla ;)) och sen är det segling som gäller! Hoppas på att inte bli sjösjuk!

Nu ska jag gå o äta lunch!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Nu när jag kollat in din blogg så kommer det ett tips från mig!

Läs mitt senaste inlägg om hur man tjänar snabba pengar :)

Om du ni gillar det så kan du väl följa mig via bloglovin? )

Kram:)

2010-06-23 @ 11:54:35
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: martin

Passar du också på och njuter av sommarvädret? :D

Postat av: jenny

Fin blogg:)

2010-06-23 @ 12:03:49
URL: http://jenjys.blogg.se/
Postat av: Ann

Full koll som vanligt :) ? Kan det vara Hunnebostrand?

Vi längtar efter Fia.

Kram

Ann

2010-06-23 @ 12:07:54
Postat av: Bina

Du glömde skriva det viktigaste... Att jag såg världens finaste skötväska, antingen måste jag skaffa barn nu så jag kan köpa den eller så måste jag köpa den för framtida prinsessa!

2010-06-23 @ 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0