ooopps..

nu har jag fått så många klagomål att jag får se till o ta mig i nacken och komma igång med bloggandet igen! Man kan ju tycka att det borde vara lättare nu med alla rutiner som kommer med ett heltidsjobb -men tvärtom så händer det inte så mycket spännande att skriva om, jag har inte så mycket tid och jag är trööött! :) det är jobbigt att jobba! hehe men kul.. Jag har kommit igång ordentligt på nya jobbet och det verkar som de är nöjda med mig -annars hade jag väl inte fått fler uppgifter och mer ansvar?! Det är kul att de verkar ta min åsikt på allvar. Jag ska testa och utvärdera två kunddatabassystem och sedan ge mitt råd om vilken de ska använda sig av.. det är ändå ganska stort!

Hmm vad har annars hänt då...
-Resa är bokad till PORTUGAL vecka 33.
- Över midsommar bär det av till Göteborgs skärgård!
- Fia har genomfört sin första spårning och var jätteduktig!
-Jag red Bellen -och blev avkastad!
ja.. de här veckorna har lite luckor -det har ju faktiskt hänt en hel del! Men jag ska verkligen FÖRSÖKA bättra mig och skriva oftare!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0