Playa del Lomma!

Jepp! Idag har jag fått vara på stranden! wohoo! nu är det sommar! :) Jag la mig först ute på gräset vid mig för att känna hur varmt det egentligen var, men efter ett tag bestämde jag mig för att det var varmt nog! Så jag och Anna begav oss till Lomma! Anna hade missförstått mig lite och trodde vi skulle gå en promenad med hundarna så Kerstin fick följa med! Men det gjorde inget, där var inte så mycket folk och vi la oss lite avskiljt. Kerstin ÄLSKAR stranden och blev som pånyttfödd! Så himla söt!



Nu sitter jag och väntar på Bina. Ikväll ska vi först samlas hos Anna Wallsten och klä upp oss och dricka lite vin för att sen gå och se Sex and the city 2! Det är jag, Bina, Stina och Annax3 (Wasmouth, Sjöberg och Wallsten) jag förstår att det inte är så lätt för er att hålla reda på mina annor!
Kramar

Kommentarer
Postat av: emma

Så fin den nya designen är=)

Hoppas ni har en soft kväll!

2010-06-02 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0