Tentan..

hej hej!

Igår hade jag ju tentan. Den var Skiiiiitsvår!! :( kändes inte alls bra. Visst finns det en chans att jag har klarat den, men det kan lika bra vara att jag inte gör det.. jaja man kan ju inte göra så mycket åt det nu!

På kvällen var det hundkurs. Den sista för denna gången för mig och Fia. Jag börjar ju jobba på måndag och hinner inte dit i tid så jag fick fyra gånger tillgodo sen till hösten! Så i sommar får vi träna själva!

När jag kom hem cyklade jag och Stina ner till stan för att äta på Italia. Vi kom på att det var sista gången vi läser tillsammans nu eftersom vi inte ska läsa samma kurs nästa termin. Lite sorgligt.. vi har ju följts åt ända från början! Maten var i allafall kanongod och sen cyklade vi vidare hem till Paulina när vi drack lite rödvin och hade det trevligt!


Idag har jag soooomarloV!! i en vecka.. och det regnar... men jag tänkte städa lägenheten ordentligt så får vi hoppas på finare väder i veckan! de har ju loovat! :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!

Kan trösta dig med att vädret bara kan bli bättre :)

Skulle träna med Bellen idag men fick flytta fram det till fredag. Förhoppningsvis har sommaren kommit då. Känns lite konstigt att gå i vinterjacka och mössa i juni.

Kramisar

Ann

2010-06-01 @ 15:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0