up to date :P

förlåt förlåt förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera!! Har haft fullt upp och har varit så himla trött!! I söndags firade vi mors dag hos Linda och Martin. Vi bjöd mamma och pappa på kyckling och laxspett, potatissallad, tre såser och en kladdkaka med cheescakefyllning! Gott var det alltihop!

Och nu till nya jobbet: ;)
Jag har jobbat i tre dagar nu och än så länge trivs jag superbra! Känner mig riktigt viktig som till och med har ett eget kontor! Känner nästan för att mysa till det lite, men vet inte om det känns lönt för tio veckor.. får se hur jag gör! Mina uppgifter är av administrativt slag. Jag ska uppdatera, skriva in kunder och utvärdera ett nytt CRM program (kunddatabas) och även skriva ut veckorapporter därifrån. Jag ska göra uppföljning på försäljning från ett nedlagt kontor i Tyskland, en marknadsundersökning om hamnar i Europa, sydamerika och nord västra afrika. Och så ska jag konsolidera rapporter från Sverige, Frankrika och UK varje vecka. Så jag har lite uppgifter av varje! KUL!

Igår var jag och Bina på Möllan och drack lite öl! Sommaren är härlig!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Bina

Va tycker lilla Ida om möllan? Får jag dit dig igen?

2010-06-09 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0