Annas B-day!

Hej hej!

Igår firades Annas födelsedag med ett riktigt barnkalas. Fina klänningar, rosetter i håret, ballonger, korv med bröd, snurra flaskan och fiskedamm -allt vad dett barnkalas innebär.. och lite till! :) Jag var först hemma hos Robert och Emma så att vi gick dit tillsammans! Cyklade sedan hem vid halv tolv för senare än så får inte små flickor vara ute! ;)


Emma och jag!


Födelsedagsbarnet mellan grabbsen!


Anna och Kärran matchade med rosa rosetter!


Fiskedamm!

I fredags åt jag och Bina tacos och sen gick vi ner på A9. Riktigt trevligt så kom inte hem förrän 4, A09 stänger 2 -hur gick detta till? :P

Idag har jag varit på teater i Malmö med familjen och sett The producers. Den var rolig och, för att citera Emma som redan sett den, väldigt otippade roller! :)

Nu får jag snart finbesök och då ska det ätas sushi! :)
Kramar

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mina fina tjejer<3

2010-03-29 @ 00:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0