Elins kalas!

hej hej!

Igår firade vi Elin! Det bjöds på smörgåstårta och de efterlängtade kanelbullarna!! gott alltsammans!! Elin hade fått en sån bräda till sitt Wii så vi det slutade med att vi spelade det hela kvällen! Riktigt skoj! Jag hade inte sönder något.. även om det gick lite våldsamt till emellanåt!

Min kamera är fortfarande i sönder.. och eftersom jag inte sparat kvittot då jag köpte den i Frankrike, kan jag inte göra något.. Ska få låna mammas gammla o sen får jag väl önska mig en ny!

Nu ska vi snart äta våfflor! Sen tänkte jag ta en promenad ner till mormor. Försöker även få tag på BINA så att vi kan umgås ikväll. men hon SVARAR INTE!!! :) Imorgon ska jag till Viresta och vara där hela dagen!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Bina

Förlåt, men jag jobba...

2010-03-21 @ 15:18:32
Postat av: Anonym

Men vad mysigt med en vecka så utan måsten:) Jag är avis!! Och vad duktig Fia var som kunde vara med på festen:)

Ha en underbar vecka och hälsa Smyge från mig<3

2010-03-21 @ 15:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0