Internationella kvinnodagen!

Hej!

Idag är det internationella kvinnodagen! Idag ska vi hedra alla starka och självständiga kvinnor! Jag skulle vilja säga att jag var en av dem. Och för det mesta tycker jag ändå att jag är det, i alla fall på sista tiden. Men ibland får jag mina dippar. Denna dagen kom därför väldigt lägligt för att påminna om hur stark jag ändå kan vara. Har underbara vänner och familj som ständigt påminner mig om det, men jag måste bli bättre på att känna det själv! Så från och med nu ska jag vara stark.

Dagen  började med en promenad med Stina och sen följde hon med mig upp och åt lunch och pluggade. Vi har en integrationsuppgift onsdag och torsdag som var ganska klyddig.. Men nu gäller det att lägga i sista väeln för nästa vecka är det hemtenta!

Nu ska jag snart iväg och träna. Det är ett speciellt insatt internationella kvinndagspass idag som ska innehålla extra mycket kraft! haha så fyndiga de är! Hoppas det blir skoj!

Här kommer lite bilder från i fredags när vi var och hälsade på Bina och Snappi. Se så söt Fia är i den gula dunvästen!!



Kramar

Kommentarer
Postat av: Bina

Så underbara våra vovvisar e!!! Det är du också Ida det ska du veta och mer tankar av detta slag. Du är stark och ingen annan ska bestämma om du ska må bra eller inte.

Ida men en sak ska du veta igår fick du mig att göra något som går mot ala mina principer och det va ju fan att du fick mig till det... Vilket stolpskott. Vi rings senare så ska jag berätta hela historien som tyvärr inte e avslutad än. Jag vill fan inte va otrevlig men det är mycket nära att jag bloir d. Adu det e så kul!



Inget för Anneli ens, hon brukar kunna skoja till det men detta va under all kritik.



2010-03-08 @ 15:58:20
Postat av: Marie

na!! så gullig hon är i västen :)

2010-03-09 @ 09:17:48
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Eva

Lycka till på första skoldagen Fia! (och matte)

kram

2010-03-09 @ 17:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0