Shopping!

Hej!

Idag har jag shoppat! Nu tönker ni väl att jag inte borde göra det efter mina böter, men jag tyckte jag var värd det. Dels för att jag knappt har shoppat sen jag fick Fia, dels för att jag faktiskt har fått semesterersättning och dels för att jag faktiskt tyckte synd om mig själv! Sen att jag vill vara extra fin på lördag är en annan femma! ;)

Så jag cyklade alltså till Nova för en speedshopping, det vill säga 1,5 timmar! :) Blev en klänning, en bolero, handdukar och lite annat smått och gott! Kul!


Klänning och bolero från whoops fashion!


Handdukar från Jysk. Har haft brist på handdukar efter mina resor då jag har lämnat kvar två i Frankrike och en i Thailand -allt för att undvika övervikt! ;)

 Nu håller jag på att tvätta för att sedan bege mig till Trelleborg. Ska först besöka Anna Tengryd och hennes labrador Frans och sedan är det mys med Bina ikväll. Kanske blir en runda till A9 -får se hur vi känner! Imorgon ska jag klippa och slinga håret i Smyge, har en ganska ordentlig utväxt vid det här laget :S Sedan lämnar jag Fia i Smyge hos mamma och pappa över natten så att jag kan gå på fest på kvällen! Hur bra föräldrar har man inte som själv erbjuder sig att passa henne så att jag kan vara ute och svira hela natten?? hihi TACK!!

Trevlig helg på er! :)
kramar

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jättefin klänning gumman! Kan inte fatta att du hittade den på Whoops!

(Ibland får man faktiskt shoppa lite;)

2010-03-14 @ 15:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0