Shutter Island och Lindas kalas!

Hej!

I torsdags var jag som sagt på bio och såg Shutter Island. Den var riktigt bra enligt mig! Kanske för att jag inte hade några som helst förväntningar men jag gillade verkligen vändningen på slutet!

Igår hade vi först seminarium och sen körde jag till Bina för att träffa Snappi. De lekte riktigt bra denna gången och de tvar roligt att se! Fia fick låna Snappis gamla västar som hon ska ha när vi är på valpkursen. Kan ju bli kallt om hon ska vara ute i tre timmar. Och även om jag är emot att sätta kläder på hundar så måste jag erkänna att hon var riktigt söt! Jag glömde min kamera i Lund så kan tyvärr inte lägga upp några bilder :( men det kommer!

På kvällen firade vi Linda som fyllde år. Jättegod mat och mys med familjen -kan det bli bättre? Jag och Fia matchade med ett lila sidenband som jag hade runt midjan och Fia runt halsen! finfint! :)

Idag gick vi en runda med mamma och pappa. Fia är så pigg och skuttar runt som bara den och försöker jag bära henne bara hon sprattlar! Så jag antar att det inte är någon fara! Nu ska vi till Linda och Martin igen och fika med mormor. Sedan ska jag och Fia till Viresta och hälsa på och slutligen ska kvällen spenderas hon Bina!

Ska försöka lägga upp bilder från mammas kamera imorgon, blir så mycket roligare för er då eller hur?

kramar

Kommentarer
Postat av: Bina

Har kläderna en funktion är det inte fel Ida... Man bhöver ju inte spöka ut sina djur om man inte vill. Jag råkade köpa en ny leksak till Snappan idag... Oj jag som e så rik, jaja det e han alltid värd. En boll man lägger in godis i som trillar ut när vovvisarna rullar bollen... Fia ska få prova ikväll.

Ses sen puss

2010-03-06 @ 16:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0