Tjejmiddag!

Hej!

Då var tentan inlämnad! skööönt! vi var där två minuter i två när deadlinen var två, men fick inga bonuspoäng för att vi prickade så bra ;) nu är vi lediga en vecka och så ska jag hem till Smyge!

Igår var det tjejmiddag hos jojo och madde. Fia fick oxå följa med så det blev hennes första ordentliga fest! ÄVen första gången hon åkte buss, vilket gick jättebra! Jag kände att hon var lite stressad på festen, från allt tjo och tjim. Hon vill ju så gärna vara med så fort det händer något och hon gillar ju all uppmärksamhet hon får! Men som med alla valpar (och barn?!) kan hon inte riktigt avgöra när hon är trött. Jag hade skoj i alla fall även om jag hade svårt att slappna av! men det är alltid kul o träffa tjejerna! Det har blivit en lugn dag idag istället!

Kvällen i bilder:

Jag och Stinis!


Singstar!!!


Fia hjälper jojo att välja låt!


Anna, Madde, Emma och Stina


Marie och Anna myse med min alien till hund :P


Fia fick till och med en egen korg!

Ikväll ska syster Elin firas så jag ska snart gå o duscha och göra mig iordning!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0