veterinärbesök!

Hej hej!

Besöket hos veterinären idag gick jättebra! Fia tyckte att det var en väldigt snäll farbror som hon fick en massa godis av! Det är ju viktigt att första beöket blir en bra upplevelse och det blev det! Hon fick sin vaccination och vi pratade lite allmänt om kloklippning, avmaskning och mat.

Här kommer lite bilder på när Fia sover gott! :P


Hehe knäpp hund man har! Men världens underbaraste!!

Idag stod min granne ute i fönstret i korridoren och målade en tavla. Jag började prata med honom och frågade vad han mer gjorde. Han specialitet var blyertsskissar och ikväll ska han komma hit och visa vad han gjort och om jag tycker om det ska han måla en tavla på mig och Fia! Hoppas han är duktig!


Jag och Fia! :)

Hemtentan fortsätter och det känns ganska bra. Jag har börjat på sista uppgiften nu med så det börjar arta sig! I morgon ska vi träffas med gruppen, hoppas det inte blir allt för yrt!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Eva

Så söt Fia är både vaken och sovande!

2010-03-17 @ 22:23:50
Postat av: Linda

Vilken fin bild på dig och Fia! Hoppas det gick bra med grannen och att ni får en fin tavla!

Kram

2010-03-18 @ 08:06:14
Postat av: Marie

Haha, precis som att inte korgen är tillräckligt stor för henne :) Skönt att det gick bra med första vaccinationen! Nästa besök på djursjukhuset för oss är nästa helg och då är det dags för kastrering, måste säga att jag är ganska nervös...!

2010-03-18 @ 10:21:08
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Vad skönt att första besöket gick bra gumman:)

Freja ska också vaccineras snart(kom på det idag så hoppas att vi kan få en tid i veckan:S) Men jag tror inte att hon kommer tycka att det är så kul efter förra gången när de gav henne dropp och allt det där..

Vad kul med en målad bild på er!! Vilket fint minne liksom:)

2010-03-19 @ 13:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0